CINEMA-Shop - DK
  0,00 DKK 0

Request RMA

Ordre - detaljer

Anmod om retur eller reklamation
Du kan anmode om retur eller reklamation på følgende måder:

- Har du ikke oprettet en bruger, kan du anmode om retur eller reklamation ved at udfylde ordrenr og mail i toppen af denne side. *

- Har du oprettet en bruger, inden du lagde en bestilling. Så kan du anmode om retur eller reklamation, ved at logge ind på din bruger.
Når du er logget ind på brugeren, skal du klikke på RMA i menuen, som findes på venstre side. *
Du logger ind på din bruger ved at trykke her.

Afvent svar fra vores RMA system.
Så snart din reklamation er oprettet, skal du blot afvente at sagen bliver godkendt.
Når din RMA sag er blevet godkendt, vil du får en mail fra os med yderligere information.
Vi råder dig til at læse hele mailen. Springer man mailen over, vil man forsinke behandlingstiden på sagen.

Færdig!
Du har nu fulgt vores information via mail, og afsendt pakken til os. Nu behøver du blot at vente. Vi behandler din reklamation så hurtigt som vi kan!
Bemærk at behandlingstiden kan være op til 8 hverdage. Vi bestræber os selvfølgelig på, at din sag bliver behandlet hurtigere end dette.

For yderligere information om reklamationsforløbet, skal du blot følge informationen som sendes via email. Her vil du modtage et link, som henviser dig til sagen.

*Virker ovenstående ikke, kan det skyldes at din ordre er ældre, og ikke er blevet integreret med vores nye RMA system.
Du har stadig mulighed for at anmode om en RMA via vores nye system. Det kræver blot at du kontakter vores support afdeling på support@ice-shop.dk.
Alternativt kan du stadig gøre brug af vores tidligere RMA seddel, som du finder ved at trykke her.
Bemærk at du ikke kan følge din sag, via vores tidligere RMA opsætning. Her skal du kontakte supporten, hvis du ønsker en opdatering på sagen.

 

* Skal udfyldes